hľadať

Zaujalo nás







viac  
Partneri
logo mesto ruzomberok
  
Užitočné linky

(verné napodobeniny originálov parfúmov svetových značiek) 


nie sú údaje

Najkratšia cesta k zákazníkom vedie cez kroky kvalitnej SEO optimalizácie

dátum pridania: 28.06.22-14:03

Nezáleží na tom, či prevádzkujete blog alebo firemnú webovú stránku – váš úspech stojí a padá s viditeľnosťou vašej prítomnosti na webe. Vaším cieľom teda je, objaviť sa čo najvyššie v zozname výsledkov od Google v top trojke. Dosiahnete to len kombináciou dobrého obsahu a SEO optimalizácie.

SEO optimalizácia ako most medzi webom a zákazníkom


SEO znamená optimalizácia pre vyhľadávače. V praxi to znamená, že web navrhujete pre svojich používateľov – ale aby ste boli úspešní, musíte optimalizovať jeho obsah aj pre vyhľadávač.  Pretože takáto optimalizácia a kvalitný obsah tvoria most medzi vašou webovou stránkou a ľuďmi. Nikto sa predsa na vašu stránku nedostane bez vyhľadávača – a bez profesionálnej SEO optimalizácie nemôže Google vybudovať stabilný most ku klientovi.
 

profesionalna seo agentura

Cieľom vyhľadávača je poskytnúť používateľom kvalitné odpovede na ich vyhľadávacie dopyty. Z tohto dôvodu je všetok webový obsah testovaný a hodnotený. Všetko, čo neprináša užívateľovi žiadnu pridanú hodnotu, je nemilosrdne triedené.
 

Google na to potrebuje predovšetkým obsah v textovej podobe. Textové informácie sú zhromažďované takzvanými prehľadávačmi a ukladané a vyhodnocované vo veľkej databáze ("Google Index"). Toto hodnotenie v konečnom dôsledku rozhodne o hodnotení vašej stránky – teda či a kde sa objaví v zozname výsledkov.


Obsah má prioritu

Ako sme si spomenuli vyššie, na ničom nezáleží v SEO viac ako na obsahu. Prečo?  Obsah vašej stránky má vždy prednosť. Rozhoduje o tom, či používateľ nájde to, čo hľadá, a podľa toho - či zostane na vašej stránke a v prípade potreby vykoná akcie. Obsah musí používateľovi ponúkať pridanú hodnotu, inak je nanič aj tá najdôkladnejšia SEO optimalizácia.


Krátky a výstižný nadpis upúta

Názov hovorí používateľom aj vyhľadávacím nástrojom, o čom je vaša stránka. Zobrazuje sa na karte prehliadača, vo výsledkoch vyhľadávania Google a tiež na sociálnych sieťach, keď je vaša stránka zdieľaná.
 

Nehrá teda rozhodujúcu úlohu len pre Google, ale aj pre návštevníka. Dobrý názov vás povzbudí, aby ste chceli vedieť viac.
 

Optimálny nadpis je stručný a obsahuje kľúčové slovo – pokiaľ možno hneď na začiatku nadpisu. Ak je kľúčové slovo zahrnuté v názve, pre Google to znamená, že je stránka relevantná pre dané kľúčové slovo. Čím je názov zmysluplnejší, tým je pravdepodobnejšie, že sa na vašu stránku klikne, a tým bude u Google obľúbenejšia. Dĺžka titulky by nemala presiahnuť 60 -  maximálne 75 znakov, inak bude text orezaný.


Linkbuilding ako prepojenie relevantných informácií

Užitočné odkazy uľahčujú navigáciu na vašich stránkach a spájajú relevantné informácie. Kvalitný linkbuilding preto oceňujú používatelia aj vyhľadávače.
 

Dobrý  interný odkaz  spája rôzne stránky a príspevky medzi sebou a tým aj posilňuje celkový potenciál hodnotenia. Vyšlete tiež signál, že kvalita a pridaná hodnota pre čitateľa sú pre vás dôležité.
 

Ak to všetko ale pre vás znie stále pomerne komplikovane, môžete si na úspešnú optimalizáciu prenajať tú najlepšiu SEO agentúru, ktorá by vám mala pomôcť všetko jednoducho a ľahko vyriešiť k maximálnej spokojnosti.
Zdroj obrázka: Monster Ztudio/Shutterstock.com




 poslať článok mailom  vytlačiť článok



Chcete dostávať vždy aktuálne informacie z nášho mesta?
Prihláste sa na odber noviniek!